Audi A4 allroad quattro

Audi A4 allroad quattro

Потужний і універсальний.

Новий Audi A4 allroad має виключно позашляховий характер. Він поєднує в собі екстравертивний дизайн з максимальною функціональністю і, таким чином, займає унікальне становище в своєму сегменті. І відтепер доступний з 4-циліндровим дизельним та бензиновим двигуном.

Двигун 2.0 TFSI Новий 2.0 TFSI має потужність 252 к.с, яка досягається при 1600-4500 обертів на хвилину, та крутний момент у 370 Нм. У поєднанні з семиступінчатою коробкою S-tronic новий Audi A4 allroad quattro розганяється всього за 6,1 секунди від 0 до 100 км/год. до максимальної швидкості 246 км/год. Витрата пального становить 6,4 літрів на 100 кілометрів (що дорівнює 147 г CO2 на кілометр). 
Двигун 2.0 TDI
Двигун 2.0 TDI
Двигун 2.0 TDI має потужність 190 к.с. та розвиважє максимальну швидкість 220 км/год.
Трансмісія

Повний привід quattro, що дав назву нової моделі, входить в стандартну комплектацію Audi A4 allroad quattro. Додаткова динаміка, поліпшена передача тяги і чудові відчуття від керування досягаються майже на будь-якому дорожньому покритті. Залежно від версії двигуна, автомобіль може оснащуватися семиступінчастою коробкою передач S tronic або восьмиступінчастою коробкою передач tiptronic. 

Для двигуна 2,0 TDI Audi пропонує нову КП S-tronic. У стандартне оснащення автомобілів з силовими агрегатами 2,0 TFSI і входить КПП з подвійним зчепленням. Найбільш важливими вдосконаленнями є додаткове зменшення тертя, зниження ваги, висока ефективність маслопроводу, а також маятниковий інерційний антівібратор на двосекційним маховику для дуже низьких оборотів холостого ходу. Завдяки переключенню між муфтами зміна передач відбувається за кілька сотих часток секунди, тому подача тяги практично не переривається. Передача потужності з вторинного валу на диференціал передньої осі здійснюється через прямозубу шестерню.

Обидві автоматичні коробки передач виготовлені з урахуванням останніх досягнень техніки і відрізняються широким діапазоном передавальних чисел. Нижчі передачі є короткими і підходять для спортивного водіння, тоді як вищі передачі мають більш високі передавальні числа, що дозволяє зменшити частоту обертання двигуна і витрату палива. Водій може вибрати режим D, S або E, а також в будь-який момент вручну ввести передачі за допомогою важеля селектора або стандартних перемикачів на рульовому колесі. 

Повний привід Audi quattro досконалий з точки зору динаміки, тяги, безпеки водіння і курсової стійкості. Завдяки виключно механічній дії, його реакція є миттєвою. Паралельно з приводом quattro діє передова функція перерозподілу крутного моменту, активна на всіх типах дорожнього покриття.

Ходова частина

За рахунок збільшення висоти ходової частини на 23 мм, в порівнянні з Audi A4 Avant і установки коліс більшого розміру, дорожній просвіт автомобіля виріс на 34 мм. Це дозволяє моделі Audi A4 allroad quattro впевнено почувати себе як на дорозі, так і на легкому бездоріжжі.

В якості альтернативи стандартної підвісці, доступна підвіска з регулюванням демпфування. Рух усіх чотирьох коліс, а також поздовжнє і бічне прискорення вимірюються за допомогою датчиків. Потім характеристики демпфування коригуються відповідно до дорожніх умов і обстановкою. Це дозволяє поліпшити динаміку руху і підвищити рівень комфорту і прохідність по бездоріжжю. Основні параметри підвіски можна відрегулювати, натиснувши кнопку системи Audi drive select.

Система Audi drive select, що встановлюється на автомобіль Audi A4 allroad quattro, доповнена ще одним режимом. Поряд з уже знайомими настройками: режимами comfort, auto, dynamic, efficiency і individual (тільки в поєднанні з навігаційною системою) - також доступний режим offroad, призначений для їзди далеко від звичних доріг. Система регулює параметри роботи двигуна і трансмісії, рульового управління, опціональної адаптивної підвіски, а також всіх відповідних асистуючих систем для забезпечення оптимальної ефективності на легкому бездоріжжі.

Передня вісь являє собою вдосконалену п'ятиважельна підвіску. Вона забезпечує оптимальний комфорт в поєднанні з відмінною маневреністю. Конструкторам вдалося зменшити вагу підвіски на п'ять кілограмів в порівнянні з попередньою версією.

В автомобілі також використовується нова компактна конструкція електромеханічного підсилювача рульового управління, полегшена на 3,5 кг у порівнянні з попередньою конфігурацією. Така система дозволяє підвищити точність управління, передаючи водієві дані про стан дорожнього покриття. В якості додаткової опції пропонується динамічне рульове управління із змінним передавальним відношенням.

У задній частині автомобіля підвіска на трапецієподібних важелях була замінена п'ятиважельна аналогом. За рахунок використання передових матеріалів конструкторам Audi вдалося зменшити вагу компонентів осі ще на сім кілограмів.