Audi A4 Limousine

Audi A4 Limousine

Двигуни TFSI Audi A4 Limousine
Двигуни TFSI Audi A4 Limousine

Як двигун початкового рівня пропонується варіант 1.4 TFSI.

Потужність цього компактного чотирициліндрового агрегату об'ємом 1395 см становить 150 к.с., крутний момент - 250 Н·м. Такі характеристики забезпечують розгін від 0 до 100 км/год за 8,5 секунди, а максимальна швидкість А4 з цим агрегатом становить 210 км/год. Вага мотора з алюмінієвим картером ледь перевищує 100 кг. У парі з АКП S tronic двигун 1.4 TFSI споживає 4,9 л пального на 100 км, а рівень викидів CO2 становить 114 г/км.

Мотор 2.0 TFSI робочим об'ємом 1984 см3 пропонується у двох варіантах. Більш потужна версія видає 252 к.с. і 370 Н·м. Оснащений таким агрегатом Audi A4 набирає першу «сотню» за 5,8 секунди, а максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 250 км/год. Передньоприводна модифікація з АКП S tronic споживає 5,7 л пального на 100 км, а рівень викидів CO2 становить 129 г/км. Крутний момент цього агрегату сягає 320 Н·м. Інший варіант - бензиновий двигун серії ultra потужністю 190 к.с. Розгін від 0 до 100 км/год триває 7,3 секунди, а максимальна швидкість становить 240 км/год. У парі з АКП S tronic двигун 2.0 TFSI споживає 4,8 л пального на 100 км, а рівень викидів CO2 становить 109 г/км.

Огляд моторів TFSI:

  • A4 1.4 TFSI 150 к.с. (110 кВт)
  • A4 2.0 TFSI ultra 190 к.с. (140 кВт)
  • A4 2.0 TFSI 252 к.с. (185 кВт)

Революційні зміни процесу згоряння
Революційні зміни процесу згоряння

В основі неабияких робочих показників лежить нова стратегія, суть якої полягає у переході від простого зменшення розмірів двигунів до їх ефективної оптимізації. Видатна ефективність мотора 2.0 TFSI стала можливою завдяки впровадженню інноваційного процесу згоряння пального, тож дещо збільшений робочий об'єм у цьому разі не недолік, а радше перевага. При спокійній манері керування власники нового Audi A4 оцінять економічність, притаманну двигунам меншого об'єму, а прихильники спортивного стилю водіння не помітять жодних втрат у динаміці.

Новий процес згоряння розробляли з урахуванням особливостей режиму часткового навантаження, у якому двигунам доводиться працювати найчастіше. До ключових відмінностей нового процесу належать скорочений такт стиснення, довший такт розширення і підвищений ступінь стиснення. Впускні клапани закриваються набагато раніше. У поєднанні з підвищеним тиском у впускному колекторі це дає змогу компенсувати втрати потужності, що виникають при проходженні суміші через дросельну заслінку.

До того ж коротший такт стиснення дозволив підвищити ступінь стиснення з 9,6 до 11,7. Завдяки цьому у такті стиснення двигун стискає приблизно стільки ж горючої суміші, скільки і мотор 1.4 TFSI. У такті розширення двигун цілком використовує можливості дволітрового об'єму та переваги підвищеного ступеня стиснення - вищий тиск у момент згоряння дозволяє підвищити коефіцієнт корисної дії.

Наддув повинен забезпечувати належне завихрення суміші протягом коротшого часу, тому з урахуванням особливостей нового процесу згоряння відповідних змін зазнали камери згоряння, порожнини камер згоряння у поршнях, впускні канали та система наддуву нового 2.0 TFSI. У режимі підвищеного навантаження система Audi valvelift system відкриває впускні клапани дещо пізніше, забезпечуючи тим самим покращене наповнення камер згоряння, а також належну передачу потужності і крутного моменту. Тиск впорскування зріс на 250 бар.

Двигуни TDI Audi A4 Limousine

Відкриває лінійку дизельних двигунів агрегат 2.0 TDI об'ємом 1968 см3 у двох варіантах потужності: 150 к.с. з крутним моментом 320 Н·м та 190 к.с. з крутним моментом 400 Н·м. Навіть слабкіша версія цього двигуна демонструє видатні ходові якості. Зі 190-сильним двигуном розгін від 0 до «сотні» триває 7,7 секунди, максимальна швидкість дорівнює 237 км/год, а витрата пального і викиди СО2 становлять 4,1 л/100 км та 107 г/км відповідно. Автомобіль з 6-ступеневою МКП споживає 3,8 л/100 км, що відповідає викидам СО2 на рівні 99 г/км. З таким агрегатом Audi A4 набирає перші 100 км/год за 8,7 секунди, а максимальна швидкість сягає 219 км/год.

Обидва мотори TDI пропонуються також у версії «ultra». Таку емблему мають найефективніші версії A4 Додаткове зменшення витрати пального забезпечується за рахунок модифікованих передатних чисел, змін у конструкції кузова та ходової частини, а також завдяки шинам зі зниженим опором коченню. Модель A4 ultra з двигуном потужністю 150 к.с. та механічною коробкою передач споживає у комбінованому циклі (NEDC) лише 3,7 л пального на 100 км, а викиди СО2 не перевищують 95 г/км.

Огляд моторів TDI

  • A4 2.0 TDI 150 к.с. (110 кВт)
  • A4 2.0 TDI 190 к.с. (140 кВт)
Трансмісія

Спектр рішень для передачі потужності включає різноманітні варіанти, серед яких - механічна коробка передач, трансмісії S tronic і tiptronic, а також передній привод і постійний повний привод quattro. Для кожного двигуна передбачений варіант трансмісії, створений з урахуванням його індивідуальних особливостей.

У базовій комплектації всі автомобілі з двигунами TFSI та чотирициліндровими моторами TDI оснащують удосконаленою 6-ступеневою МКП. У конструкції корпуса цього агрегату широко використовується надлегкий магнієвий сплав. В оновленій версії МКП крутний момент на передній міжколісний диференціал передає циліндрична прямозуба шестерня, тим часом як у попередній моделі для цього використовувався повідний вал.

Така конструкція забезпечує зменшення втрат через тертя та виграш у розмірах. Використання шестерень з отворами, порожнистих валів та зчеплення меншого розміру дозволило додатково зменшити вагу нової коробки передач на 16 кг. Нова 7-ступенева АКП S tronic вирізняється надзвичайним коефіцієнтом корисної дії.

Оновлена конструкція дозволила зменшити внутрішнє тертя і вагу, а система змащування стала ще ефективнішою, в результаті значно знизилась частота обертів двигуна у режимі холостого ходу. Для зменшення гальмівного моменту і підвищення коефіцієнта корисної дії два багатодискові зчеплення розташовані послідовно на одній поздовжній осі. 7-ступенева АКП S tronic може поєднуватися з усіма двигунами лінійки, окрім найпотужнішої версії TDI.

Новий демпфер доз волив зменшити холості оберти потужного дизеля V6 усього до 850 об/хв.Особливості конструкції шестерень та виконавчих механізмів забезпечують низький гальмівний момент і сприяють підвищенню коефіцієнта корисної дії.

Постійний повний привод quattro Повний привод quattro пропонує максимальний рівень динаміки, зчеплення з поверхнею та безпеки. Функція імітації блокування центрального диференціала забезпечує оптимальний розподіл крутного моменту між передньою й задньою осями з урахуванням режиму руху, властивостей дорожнього покриття та стилю керування. Результат - цілковито новий рівень задоволення від керування у поєднанні з максимальною безпекою.
Система керування динамікою руху І на крутих віражах, і в далеких подорожах Audi A4 стане ідеальним партнером. Система керування динамікою руху Audi drive select адаптує настройки основних систем автомобіля до конкретних обставин. Електроніка змінює характеристики підсилювача керма, чутливість акселератора, настройки пневматичної підвіски тощо. Тому ви будете однаково впевнені як на швидкісних магістралях, так і на звивистих сільських дорогах.