• A4 Avant
    A4 Avant
    Ціна: від 1 265 123 грн.

    Витрата пального*: 3,8-6,4 л/100км

    Середні викиди CO2*: 99-147 г/км


  • A4 allroad quattro
    A4 allroad quattro
    Ціна: від 1 727 497 грн.

    Витрата пального*: 5,1-5,5 л/100км

    Середні викиди CO2*: 137-146 г/км


  • S4 Limousine
    S4 Limousine

    Витрата пального*: 7,3-7,5 л/100км

    Середні викиди CO2*: 166-170 г/км


  • S4 Avant
    S4 Avant

    Витрата пального*: 7,5-7,6 л/100км

    Середні викиди CO2*: 171-175 г/км


  • A5 Sportback
    A5 Sportback
    Ціна: від 1 510 463 грн.

    Витрата пального*: 4,2-6,3 л/100км

    Середні викиди CO2*: 109-144 г/км


  • S5 Sportback
    S5 Sportback
    Ціна: від 2 871 818 грн.

    Витрата пального*: 7,3-7,5 л/100км

    Середні викиди CO2*: 166-170 г/км


  • S5 Coupé
    S5 Coupé
    Ціна: від 2 871 818 грн.

    Витрата пального*: 7,3 л/100км

    Середні викиди CO2*: 166 г/км


  • RS 5 Coupé
    RS 5 Coupé
    Ціна: від 3 690 076 грн.

    Витрата пального*: 8,7 л/100км

    Середні викиди CO2*: 197 г/км


  • A6 allroad quattro
    A6 allroad quattro
    Ціна: від 2 154 727 грн.

    Витрата пального*: 5,5-6,5 л/100км

    Середні викиди CO2*: 145-172 г/км


  • S6 Limousine
    S6 Limousine
    Ціна: від 3 190 689 грн.

    Витрата пального*: 9,2-9,4 л/100км

    Середні викиди CO2*: 214-218 г/км


  • RS 6 Avant
    RS 6 Avant
    Ціна: від 4 452 780 грн.

    Витрата пального*: 9,6 л/100км

    Середні викиди CO2*: 223 г/км


  • S7 Sportback
    S7 Sportback
    Ціна: від 3 554 927 грн.

    Витрата пального*: 9,3-9,5 л/100км

    Середні викиди CO2*: 215-220 г/км


  • RS 7 Sportback
    RS 7 Sportback
    Ціна: від 4 817 794 грн.

    Витрата пального*: 9,5 л/100км

    Середні викиди CO2*: 221 г/км


  • SQ5 TFSI
    SQ5 TFSI
    Ціна: від 2 571 276 грн.

    Витрата пального*: 8,3-8,5 л/100км

    Середні викиди CO2*: 189-195 г/км


  • SQ7 TDI
    SQ7 TDI
    Ціна: від 3 542 696 грн.

    Витрата пального*: 7,2-7,5 л/100км

    Середні викиди CO2*: 189-198 г/км


  • R8 Spyder
    R8 Spyder

    Витрата пального*: 11,4-12,3 л/100км

    Середні викиди CO2*: 272-287 г/км


  • RS 6 Avant
    RS 6 Avant
    Ціна: від 4 452 780 грн.

    Витрата пального*: 9,6 л/100км

    Середні викиди CO2*: 223 г/км


  • RS 7 Sportback
    RS 7 Sportback
    Ціна: від 4 817 794 грн.

    Витрата пального*: 9,5 л/100км

    Середні викиди CO2*: 221 г/км


  • TT RS Coupé
    TT RS Coupé

    Витрата пального*: 8,4–8,2 л/100км

    Середні викиди CO2*: 187–192 г/км


  • TT RS Roadster
    TT RS Roadster

    Витрата пального*: 8,5–8,3 л/100км

    Середні викиди CO2*: 189–194 г/км


Audi TT RS Roadster

Audi TT RS Roadster

Не забувайте дихати.

Вдихніть якомога глибше: TT RS Coupé і TT RS Roadster - автомобілі, від яких перехоплює подих. 5-циліндровий агрегат нової конструкції гарантує неймовірне задоволення від керування у поєднанні з приголомшливим звучанням двигуна. Модель TT RS з двигуном потужністю 400 к.с., що розвиває крутний момент 480 Н·м, долає спринт з місця до першої «сотні» усього за 3,7 (купе) або 3,9 (Roadster) секунди і продовжує набір швидкості до досягнення 250 км/год. Якщо бажаєте, ліміт швидкості можна збільшити до 280 км/год. Відкрийте для себе ікону дизайну Audi, доповнену ексклюзивними елементами серії «RS».

  • Потужність

  • 400

    к.с.

  • Максимальна швидкість

  • 280

    км/г

  • опціонально

  • Макс. крутний момент

  • 480

    Нм

Екстер’єр
Екстер’єр
Вдало доповнюють зовнішність TT RS Coupé і TT RS Roadster ексклюзивні елементи дизайну, такі як решітка радіатора singleframe з характерними рисами та написом «quattro». Ефектні бампери «RS» з розвиненими повітрозабірниками мають напрочуд потужний та атлетичний вигляд. Задню частину прикрашає фіксований спойлер, який спирається на дві вузькі подвійні стійки. Доповнює динамічний образ рельєфна вставка дифузора з чотирма вертикальними ребрами. Для моделей TT RS пропонуються дев'ять кольорів кузова, у тому числі ексклюзивні для серії RS відтінки Nardo Grey (емаль) та Catalunya Red («металік»).
Динамічні характеристики
Динамічні характеристики
Спосіб досягнення мети обираєте ви. За допомогою системи керування динамікою руху Audi drive select можна змінювати індивідуальні налаштування привода quattro, рульового управління, АКП S tronic, двигуна та заслінок випускної системи. Це дозволяє адаптувати автомобіль до поїздок на довгі дистанції або динамічного проходження поворотів. Усього доступно чотири режими - «comfort», «auto», «dynamic» та «individual». 7-ступенева АКП S tronic з блискавичним перемиканням передач входить до базової комплектації. У поєднанні з постійним повним приводом quattro вона забезпечує виняткову маневреність та курсову стійкість. «Мокра» багатодискова муфта з електронним управлінням розподіляє крутний момент між передньою і задньою осями залежно від потреби. Працюючи у тісній взаємодії з електронною системою стабілізації (ESP), вона забезпечує виняткову точність керування у поєднанні з прекрасною динамікою, притаманною спортивним авто. Підвіска серії RS дозволяє надзвичайно впевнено долати найкрутіші повороти.
Технологія Audi Matrix OLED
Технологія Audi Matrix OLED
Дивовижна інновація у царині освітлення: вперше для серійного авто пропонуються як опція задні ліхтарі Audi Matrix OLED з тривимірним дизайном. Світло цих ліхтарів вирізняється надзвичайною рівномірністю і контрастністю, а яскравість можна регулювати безступінчасто. Освітлювальні елементи не відкидають тіней і не потребують використання рефлекторів чи світловодів, саме тому перевагами OLED-модулів є мала вага та висока ефективність. Передовий дизайн вражає неординарністю: у кожному із задніх ліхтарів розташовані по чотири надтонкі світловипромінювальні елементи, розмір яких поступово зменшується від середини до країв. Найбільший з них прикрашений написом «ТТ» і кільцями Audi. Вмикання запалювання супроводжується справжнім світловим шоу. Спершу світло стрімко пробігає через всі чотири елементи, а після цього спалахує контурний світловод у формі стрілки.
Управління, гідне спорткара
Управління, гідне спорткара
Концепція управління TT RS Coupé і TT RS Roadster зосереджена на потребах водія. Усіма важливими функціями можна керувати, не відриваючи рук від керма. Передбачене у базовій комплектації шкіряне спортивне кермо RS з підкермовими пелюстками перемикання передач оснащене двома великими допоміжними клавішами для пуску і вимикання двигуна та керування системою Audi drive select. Передбачена у базовій комплектації віртуальна комбінація приладів Audi відображає всю важливу інформацію на 12,3-дюймовому екрані безпосередньо у полі зору водія. Для перемикання між режимами відображення можна скористатися підкермовими пелюстками. Наприклад, у режимі «Sport» чільне місце у центрі екрана займає тахометр разом з численними параметрами, що стосуються динаміки руху.
Двигун 2.5 TFSI
Двигун 2.5 TFSI
Просто запустіть двигун, увімкніть передачу і натисніть на педаль акселератора. Цього досить, щоб отримати незабутні враження, від яких перехоплює дух. Новий п'ятициліндровий турбодвигун розвиває потужність 400 к.с., а максимальний крутний момент становить 480 Нм. З місця до першої «сотні» модель TT RS Coupé розганяється за 3,7 секунди, а TT RS Roadster - за 3,9 секунди. Гранична швидкість становить 250 км/год, ліміт швидкості можна збільшити до 280 км/год. Особлива послідовність роботи циліндрів (1-2-4-5-3) зумовлює унікальний ритмічний малюнок і підкреслює характер автомобіля. Неперевершене звучання двигуна можна зробити ще потужнішим, натиснувши на клавішу керування звуком «RS».