Світ Ауді
21.03.2022

Чемпіон зі зберігання – концепт Audi A6 Avant e-tron

В рамках щорічної прес-конференції 2022 Audi представляє наступну модель свого майбутнього класу люкс A6 з електричним приводом Avant.
A6 Avant e-tron

      Компанія з чотирма кільцями представила Audi A6 Sportback із системою електроприводу майже рік тому на автосалоні у Шанхаї у квітні 2021 року.       

      Концепт-кар A6 Avant e-tron, орієнтований на виробництво, тепер ілюструє синтез новаторської технології приводу та технологій Audi.

      Як і концепт Audi A6 e-tron, який був представлений у 2021 році, A6 Avant також має систему виключно електричного приводу на основі перспективної платформи PPE, розробленої під керівництвом Audi. Водночас він представляє нову концепцію дизайну з такими ж розмірами, як і A6 Sportback e-tron. При довжині 4,96 метра, ширині 1,96 метра і висоті 1,44 метра його корпус відносить його до класу люкс. Його лінії є послідовним розвитком сучасної офіційної мови Audi. Важливі елементи, такі як закритий Singleframe і безперервна смуга вогнів у задній частині, підкреслюють його спорідненість з іншими електричними Audi в автопарку e-tron.

      Концепт екстер’єру Audi A6 Avant e-tron, який дебютує в березні 2022 року, є не простішим дизайнерським завданням, ніж Sportback. Навпаки, його лінії та елегантні пропорції передбачають майбутні виробничі моделі Audi та пропонують підказки про те, наскільки динамічним і елегантним буде виглядати електричний клас люкс від бренду з чотирма кільцями.

      З Avant чиї динамічні лінії поєднуються з високим ступенем мінливості, компанія буквально розробила новий тип автомобіля, який часто копіювали конкуренти. Avant - термін, що походить від avant garde та рекламного гасла Audi 1995 року, — це слово, яке набуло популярності: красиві універсали називаються Avant.

      Зі свого боку, технологія PPE гарантує те, що мають на увазі лінії автомобіля, перетворюється на стандарт динамічних характеристик водіння та повсякденної придатності, що підходить для використання у далеких поїздках. Це означає, що в майбутньому Audi A6 e-tron матиме запас ходу до 700 кілометрів (435 миль) (за стандартом WLTP), залежно від системи приводу та варіанту моделі. А найсильніші представники серії розганятимуться від 0 до 100 км/год (62 милі на годину) менш ніж за чотири секунди. Значення Sportback та Avant лише трохи відрізняються один від одного.

      Задня частина Audi A6 Avant, настільки ж красива, як і простора, ні в якому разі не єдине, що робить її чемпіоном зі зберігання в подвійному сенсі. Система приводу та технологія акумуляторів також виправдовують це звання. З його 800-вольтовою системою та зарядною потужністю до 270 кВт він може отримати достатньо енергії всього за 10 хвилин на станції швидкої зарядки, щоб проїхати близько 300 кілометрів (186 миль).

Безпомилковий e-tron: дизайн.

      Великі 22-дюймові колеса та короткі звиси, плоска кабіна та динамічна арка даху надають Avant пропорції, що виразно нагадують спортивний автомобіль.

      Відсутність жорстких країв призводить до плавних переходів між опуклими та увігнутими поверхнями по всьому корпусу, а також до м'яких тіней. Концепт Audi A6 e-tron здається монолітним, немов створеним з єдиної форми, особливо якщо дивитися збоку.

      Дивлячись на передню частину, одразу видно, що концепт Audi A6 e-tron – це електричний представник марки із чотирма кільцями. Характерною особливістю є великі закриті ґрати радіатора Singleframe, які знизу облямовані глибокими повітрозабірниками для охолодження трансмісії, акумулятора та гальм. Плоскі лицьові панелі фар вирушають далеко в сторони передньої частини, підкреслюючи горизонтально вирівняну архітектуру кузова автомобіля.

      Спортивний силует шоу-кара підкреслюється теплим відтінком сірого, який називається "Долина Нептуна". У той час як фарба має сучасний, стриманий вигляд, коли вона знаходиться в тіні, її повний ефект розкривається на сонці, забарвлюючи шоу-кар у відтінки золота, що м'яко переливається, з ефектними пігментами.

Висвітлення з усіх боків – технологія освітлення.

      Плоскі фари та задні ліхтарі вузькі та гармонують із загальною композицією ліній. Технологія Digital Matrix LED і digital OLED дозволяє досягти максимальної яскравості і широкого спектру функцій навіть при мінімальній площі поверхні, пропонуючи при цьому світлові сигнатури, що налаштовуються. Команда дизайнерів і розробників світлотехніки Audi в черговий раз проробила приголомшливу роботу - цей концепт-кар включає безліч нових функцій і можливостей персоналізації у своїх освітлювальних приладах.

      Три невеликі світлодіодні проєктори з високою роздільною здатністю вбудовані в кожний бік кузова, перетворюючи землю під ними на сцену, коли двері відчиняються — невеликі розширені динамічні світлові ефекти вітають пасажирів повідомленнями їхньою рідною мовою.

      Поєднання функцій безпеки та естетичного дизайну особливо важливе для Audi. Ось чому маленькі проєктори з високою роздільною здатністю також зображати попереджувальні символи на землі - наприклад, щоб попередити велосипедиста про те, що двері автомобіля ось-ось відчиняться.

      Передні фари Digital Matrix LED забезпечують майже кінематографічну якість. Якщо, наприклад, концепт Audi A6 Avant e-tron припаркований перед стіною під час перерви для підзарядки акумулятора, водій та пасажири можуть скоротити час, граючи у спроєктовану на нього відеогру. Замість невеликого екрана в кабіні вони побачать віртуальні ландшафти своєї поточної гри, що проєктуються на стіну у форматі XXL – і все це через світлодіодні фари Digital Matrix.

РРЕ - високі стилі кузова та низький дорожній просвіт.

      Клієнтам Audi не доведеться відмовлятись від фірмової системи приводу quattro. Майбутня лінійка моделей PPE включатиме версії з одним електродвигуном, встановленим на передню та задню осі, які використовують електронну координацію для забезпечення повного приводу на вимогу та досягнення ідеального балансу між динамікою руху та енергоефективністю. Крім того, до сімейства e-tron увійдуть і базові версії, оптимізовані для мінімальної витрати палива та максимального запасу ходу - у цьому випадку тяга виходитиме від одного електродвигуна, встановленого на задній осі.

      Два електродвигуни концепту Audi A6 Avant e-tron здатні розвивати загальну потужність 350 кВт і момент, що крутить, 800 Нм.

      Передні колеса концепту Audi A6 e-tron з'єднані п'яти важільною віссю, спеціально оптимізованою для електромобілів, з віссю з багато важелем ззаду. Концепт-кар оснащений пневматичною підвіскою Audi з адаптивними амортизаторами.

A6 Avant e-tron - чемпіон з систем зберігання.

      Що стосується динамічних якостей, концепт Audi A6 e-tron, що характерно для електромобіля, дійсно перевершує своїх конкурентів із двигунами внутрішнього згоряння. Завдяки високому моменту, що крутить, вже з першого обороту навіть моделі початкового рівня, розраховані на ефективність, розганяються до 100 км/год (62 милі на годину) менш ніж за сім секунд. А у першокласних високопродуктивних моделях цей спринт може бути скорочений навіть до чотирьох секунд.

РРЕ – універсальний, змінний, електричний.

      Концепт-кари Audi A6 e-tron Sportback та Avant тепер є першими членами сімейства автомобілів — спочатку в сегменті C, а потім також у сегментах B та D — які ґрунтуються на іншій інноваційній технологічній платформі: Premium Platform Electric, або скорочено PPE. Ця модульна система розробляється під керівництвом Audi разом із Porsche AG. Перші серійні автомобілі Audi, побудовані на платформі PPE, будуть представлені послідовно з 2023 року.

      З PPE електромобілі тепер також будуть привабливі для клієнтів, які віддають перевагу автомобільним концепціям за межами сегмента позашляховиків — наприклад, Avant, що характерно для бренду.

      В результаті Audi може ефективно розширити лінійку електромобілів у своєму портфоліо шляхом великосерійних автомобілів B- та C-сегментів. Крім того, економія внаслідок масштабу дозволить включити технології класу люкс та різні версії моделей у широкий модельний ряд, який не має собі рівних на ринку преміумкласу.

Image
Image
Image
Image