Ауді Центр Хмельницький Новини

Audi вже сьогодні формує світ завтрашнього дня. З прогресивними технологіями, пристрасною творчістю та новою філософією суспільства. Відкрийте для себе різноманітність наших моделей Audi.

  1. Новини
  2. Нові Audi Q7 TFSI e quattro та Q8 TFSI e quattro
28.08.2024
Новини від Audi

Нові Audi Q7 TFSI e quattro та Q8 TFSI e quattro

Максимальна ефективність у великому просторі. Доступні до замовлення

Audi Q7 TFSIe
  • Потужний двигун 3.0 V6 Otto, ефективний електродвигун і новий акумулятор для високої ефективності та маси задоволення від водіння;
  • Збільшена ємність батареї для повністю електричного діапазону до 90 кілометрів (у міських районах за стандартом WLTP EAER City);
  • Нові опції: повне рульове керування та електромеханічна активна стабілізація нахилу (eAWS) забезпечують динамічне водіння.

Audi модернізує електрифіковані Q7 і Q8 за допомогою оновленої акумуляторної батареї та більш ефективних режимів водіння.

Зовнішній дизайн також був перероблений у рамках оновлення моделі та має нові передні та задні фартухи, щоб підкреслити сильний характер двох моделей.

Вперше обидва плагін-гібриди доступні з повним рульовим керуванням для підвищення рівня безпеки та комфорту. Електромеханічна активна стабілізація нахилу (eAWS) гарантує ще більш динамічну керованість.

Audi%20Q7%20TFSIe
Audi%20Q8%20TFSIe

Більший акумулятор, більше потужності, більший радіус дії

В основі обох плагін-гібридів лежить трилітровий шестициліндровий двигун Otto потужністю 250 кВт (340 к.с.), компактний електродвигун (PSM) з максимальною потужністю 130 кВт і 460 Нм крутного моменту, а також нову, більш потужну літієву батарею з рідинним охолодженням, розташовану під підлогою багажника.

Енергія батареї зосереджена в 17 елементах по 70 Ач кожна, які називаються «стеками». Шість стопок утворюють один блок, які з’єднані послідовно. Ця компактна конструкція всередині корпусу батареї усуває потребу в додатковому корпусі модуля, що забезпечує вищу щільність потужності. Конструкція забезпечує максимальну потужність 25,9 кВт-год (брутто; 22 кВт-год нетто) при 370 вольтах.

Збільшена потужність забезпечує запас ходу на повністю електриці до 90 кілометрів у міських районах відповідно до стандарту WLTP EAER City: це еквівалентно комбінованому запасу ходу до 85 км відповідно до стандарту WLTP EAER.

Audi%20Q7%20TFSIe
Audi%20Q8%20TFSIe

Максимальна системна потужність обох моделей із 55 TFSI e quattro починається з 290 кВт (394 к.с.) і максимального крутного моменту системи 600 Нм завдяки модифікованій конструкції електродвигуна*.

З обома двигунами, що працюють у парі, електрифіковані Q7 і Q8 розганяються до 100 км/год за 5,7 секунди. Вищим у діапазоні є 60 TFSI e quattro, який також оснащений новим електродвигуном із системною потужністю до 360 кВт (490 к.с.) і крутним моментом до 700 Нм.

Audi%20Q7%20TFSIe
Audi%20Q8%20TFSIe

У цій конфігурації Q7 і Q8 розганяються від 0 до 100 км/год за 5,0 секунди. Максимальна швидкість усіх варіантів обмежена електронікою на рівні 240 км/год, а на повністю електричному двигуні – 135 км/год. Батарея заряджається до 7,4 кВт і досягає 100 відсотків приблизно за три години 45 хвилин при зарядці на максимальній потужності. Клієнти, які замовляють послугу зарядки Audi, мають доступ до приблизно 630 000 зарядних точок у 29 європейських країнах, включаючи зарядні центри Audi у Нюрнберзі, Цюріху, Берліні, Зальцбурзі, Мюнхені та Франкфурті (додаткові сайти з’являться згодом). Клієнти можуть зручно стягувати плату з Audi та багатьох інших постачальників за допомогою однієї картки.

Максимальна ефективність: операційна стратегія

Завдяки оновленню продукту клієнти можуть запускати свій частково електричний Q7 або Q8 у повністю електричному режимі EV або гібридному режимі. Після вибору через MMI потрібний режим залишається активним, доки його не буде змінено вручну. Повністю електричний режим EV був налаштований таким чином, що використовується лише двигун, що живиться від батареї, навіть коли педаль газу натиснута повністю.

Гібридний режим використовує два режими роботи: автоматичний і утримання. В автоматичному режимі стратегія прогнозування роботи автоматично активується, коли навігація запускається в стандартній MMI navigation plus. Прискорення в основному забезпечується двигуном TFSI, який за потреби підтримується електродвигуном. На низьких обертах двигуна електричний привід тепер компенсує частки секунди, необхідні турбонагнітачу, щоб створити тиск ще потужніше, завдяки збільшеному крутному моменту від оновлення продукту, щоб система приводу реагувала спонтанно.

Простіше кажучи, стратегія передбачуваної роботи працює, коли водій їде якомога далі на електриці та витрачає наявний заряд батареї до того моменту, коли водій досягне місця призначення. 

У режимі утримання наявний заряд батареї підтримується на поточному рівні з мінімальними коливаннями. Це досягається шляхом відновлення гальмівної енергії за допомогою процесу, відомого як рекуперація, і шляхом зміщення точки навантаження за допомогою цілеспрямованих втручань у систему управління 3.0 TFSI. Як наслідок, після звичайного довгострокового маршруту можна доїхати до міста на повністю електричній енергії, з нульовими викидами та практично без шуму.

Audi%20Q7%20TFSIe
Audi%20Q8%20TFSIe

Як нова функція, включена в оновлення продукту для Q7 TFSI e і Q8 TFSI e, батарея заряджається інтелектуально та лише на швидкості вище приблизно 65 км/год у режимі зарядки. Це максимізує ефективність і забезпечує високий рівень електричного водіння в місті та в русі з зупинками. Більше того, у режимі заряджання 3.0 TFSI більше не використовується постійно для заряджання акумулятора; замість цього використовується тільки рекуперація. Режим заряджання завершується, коли батарея заряджається до максимальної ємності на 75 відсотків, щоб зберегти батарею та підвищити ефективність.

Моменти, коли водій знімає ногу з педалі акселератора, є вирішальними для ефективності підзаряджуваних гібридів Q7 і Q8. У таких ситуаціях операційна стратегія перемикається на прогнозну допомогу ефективності (PEA). Окрім навігаційних даних, ця система допомоги водієві використовує відстань до автомобіля, що їде попереду, щоб прийняти рішення між рухом накатом із вимкненим TFSI та рекуперацією, тобто відновленням кінетичної енергії та перетворенням її в електричну. На фазах тяги Q7 і Q8 TFSI e можуть відновлювати до 25 кВт потужності та подавати її назад у літій-іонну батарею.

Працюючи як генератор, електродвигун виконує всі легкі та помірні гальмування до 0,3 g, що відповідає більш ніж 90 відсоткам усіх уповільнень під час повсякденного водіння. Гідравлічні гальма коліс потрібно використовувати лише для різкого гальмування. Гібридні позашляховики досягають до 80 кВт потужності рекуперації під час гальмування.

Коли опціональний адаптивний круїз-помічник із радарним круїз-контролем активний, PEA допомагає з уповільненням і прискоренням для економії палива. Якщо PEA вимкнено, віртуальний кокпіт Audi або додатковий проєкційний дисплей вказує водієві, коли він повинен зняти ногу з правої педалі. Піктограми деталей, наприклад перехрестя, міські знаки або транспортні засоби попереду, ілюструють причину зниження швидкості.

Світлодіодні фари високої інтенсивності освітлюють дорогу в стандартній комплектації; Матричні світлодіодні фари доступні як опція. В якості додаткової опції доступні інноваційні світлодіодні фари HD Matrix із лазерним світлом Audi як додатковим дальнім світлом для значно збільшеного діапазону світла. Новинка для топових фар — цифрові денні ходові вогні. Вони надають частково електричним Q7 і Q8 характерний і безпомилковий зовнішній вигляд, дозволяючи користувачеві вибрати одну з чотирьох окремих світлових сигнатур за допомогою MMI.

Вперше транспортні засоби також постачаються опціонально з цифровими OLED-задніми ліхтарями, які також мають цифрові світлові підписи. Крім того, цифрові задні ліхтарі OLED мають індикацію наближення в поєднанні з системами допомоги. 

Як і оновлення продукту для базових версій, електрифіковані Q7 і Q8 мають значно оновлений асортимент обладнання. На додаток до контрастних кольорів для швів сидінь, є можливість вибрати з дев’яти декоративних вставок і трьох нових видів обробки.

Audi%20Q7%20TFSIe
Audi%20Q8%20TFSIe

Асортимент коліс включає п'ять нових дизайнів для розмірів від 21" до 23" (залежно від моделі). Audi також розширила спектр додатків і систем допомоги водієві в рамках оновлення моделі.

Стандартне обладнання також розширюється і тепер включає, серед інших функцій, легкосплавні диски розміром від 19 до 21 дюймів (залежно від моделі та пакету обладнання), камеру заднього огляду, систему допомоги при паркуванні та дальньому світлі, а також комфортний ключ.

На відміну від 55 TFSI e quattro, 60 TFSI e quattro виходить з лінійки з екстер’єром S line та спортивним пакетом у стандартній комплектації. Обидві моделі також постачаються в стандартній комплектації з зарядним кабелем Mode 3.

Audi%20Q7%20TFSIe
Audi%20Q8%20TFSIe

Надійність у будь-якій ситуації завдяки керуванню всіма колесами та стабілізації крену

Тільки Audi їздить як Audi: так бренд із чотирма кільцями підсумовує ДНК Audi, і це не менш вірно для гібридів бренду.

П’ять характеристик визначають керованість Q8: збалансоване, надійне, контрольоване, точне та легке. Підвіска, рульове керування та привід, а також системи гальмування та керування відіграють ключову роль у створенні безпечного, динамічного та водночас комфортного водіння. Навіть стандартне обладнання, включаючи збалансовану сталеву пружинну підвіску з регулюванням амортизаторів, забезпечує рівномірне водіння обох позашляховиків.

Опціонально доступна пневматична підвіска з електронним керуванням і безперервно адаптивною системою амортизації – адаптивна пневматична підвіска або адаптивна пневматична підвіска. При купівлі Q7 60 TFSI e або Q8 60 TFSI e, Ви отримуєте пневматичну підвіску як частину стандартного обладнання.

Крім того, вперше в гібридах, що підзаряджаються від електромережі, додаткове рульове управління всіма колесами забезпечує підвищену безпеку та комфорт. На низьких швидкостях задні колеса повертаються на п'ять градусів у протилежному напрямку до передніх коліс. Це зменшує радіус повороту до одного метра та підвищує маневреність. Водночас водій відчуває більше комфорту та стабільності на високих швидкостях, оскільки задні колеса повертаються в тому ж напрямку, що й передні.

Електромеханічна активна стабілізація нахилу (eAWS) забезпечує ще більше динаміки як ще одна опція для гібридів, що підзаряджаються. Обидві осі оснащені компактним електродвигуном, з’єднаним із трансмісією в цій системі. Він розділяє стабілізатор на дві половини й при русі по прямій дозволяє їм працювати практично незалежно одна від одної, що зменшує рухи кузова на нерівних дорогах.

Однак під час спортивної їзди електродвигун змушує дві половини обертатися в протилежних напрямках одна від одної, тому вони працюють разом як єдине ціле. Це означає, що автомобіль значно менше нахиляється в повороті для більш точної реакції керма. eAWS живиться від 48-вольтового суперконденсатора. Компактний, легкий накопичувач енергії, який може поглинати та вивільняти високі струми за дуже короткий час, забезпечує два електродвигуни з максимальною потужністю 1,5 кіловата кожен.

Audi%20Q8%20TFSIe

Автомобілі доступні до замовлення. Очікуємо в Україні протягом 2025 року. 

*витрата палива для Q7 (зважений, змішаний): 1,4–1,2 л/100 км; потужність споживання (зважений, змішаний): 29,1–27,8 кВт/100 км (зважений, змішаний): 33–28 г/км; споживання палива на розрядженому акумуляторі (змішаний): 10,5–9,8 л/100 км; споживання палива на розрядженій батареї G (зважене, змішане): 1,6–1,2 л/100 км; 100 км; викиди CO2 (змішані): 37–27 г/км; клас CO 2 (змішаний): B; на розрядженому акумуляторі: G.

Підписатися на розсилку новин

За допомогою нашої розсилки новин Ви зможете регулярно отримувати інформацію про наш автосалон та численні ексклюзивні пропозиції!

Введені дані недійсні. Будь ласка, спробуйте ще раз.

Оберіть форму звернення

На жаль, виникла проблема з реєстрацією на розсилку. Будь ласка, повторіть спробу пізніше.

checkbox_default

Дякуємо!

Ви щойно зареєструвалися на отримання розсилок.

Ви одразу отримаєте електронне повідомлення з посиланням для підтвердження. Будь ласка, перейдіть по цьому посиланню, аби завершити реєстрацію.