Новий RSQ8 Performance та оновлений RSQ8
Найпотужніші позашляховики Audi Sport незабаром стануть доступними до замовлення.
Audi доповнює модельний ряд Audi Q8 не лише новим RSQ8 потужністю 441 кВт (600 к.с.), але й додає нову, другу версію до топ-моделі серії: RSQ8 performance. Його підвищена потужність на 471 кВт (640 к.с.) робить позашляховик найпотужнішою серійною моделлю двигуна внутрішнього згоряння в історії Audi Sport GmbH.
Обидва автомобілі вирізняються винятковою динамікою водіння завдяки оптимізованому міжосьовому диференціалу, що самоблокується, і водночас гарантують однаково вражаючу придатність для щоденного використання.
Зовнішній вигляд RSQ8 і RSQ8 performance схожий на нещодавно оновлений Q8. Нові пакети обладнання дають більше свободи для налаштування.
▪️ З потужністю 471 кВт (640 к.с.) і крутним моментом 850 Нм новий RSQ8 performance займає першу позицію серед моделей від Audi Sport GmbH.
▪️ Виразний зовнішній вигляд і нові легші колеса знову значно підкреслюють зовнішність найпотужнішого позашляховика Audi.
▪️ Керівник Audi Sport Рольф Міхль:« RSQ8 performance завдячує своїм рекордом кола взаємодії двигуна V8 і компонентів шасі, а також пристрасті команди Audi Sport GmbH до абсолютної продуктивності».
Новий RSQ8 гарантовано вразить потужністю 441 кВт (600 к.с.) і 800 Нм крутного моменту, який доступний від 2200 до 4500 об/хв. Потужність восьмициліндрового двигуна з подвійним турбонаддувом забезпечує виняткову динаміку водіння. RSQ8 розганяється від 0 до 100 км/год всього за 3,8 секунди. Стандартна максимальна швидкість, обмежена електронікою, становить 250 км/год, її можна збільшити до 280 км/год або максимум до 305 км/год як опцію.
Завдяки збільшеній потужності 471 кВт (640 к.с.) і крутному моменту 850 Нм RSQ8 performance розганяється від нуля до 100 км/год лише за 3,6 секунди. Удосконалений восьмициліндровий двигун може похвалитися більшою потужністю, ніж серійна модель RS Q8. Крім того, це найпотужніший серійний двигун внутрішнього згоряння в історії Audi Sport GmbH.
Зменшуючи протитиск, нещодавно розроблена, полегшена вихлопна система збільшує потужність RSQ8 performance, створюючи при цьому більш спортивний і привабливий звук. Опціонально вихлопну систему можна замінити на спортивну вихлопну систему RS, яка ще більше підсилює звук і виділяється глянцевими чорними вихлопними трубами.
Обидві версії нового RSQ8 у стандартній комплектації оснащені повним приводом quattro, який Audi Sport GmbH поєднує в стандартній комплектації з восьмиступеневою коробкою передач Tiptronic з швидшим часом перемикання передач. Повністю механічний міжосьовий диференціал з його компактною та легкою конструкцією розподіляє потужність двигуна на передню та задню вісь у співвідношенні 40:60.
Для ідеального балансу спортивності та комфорту RSQ8 і RSQ8 performance стандартно оснащуються адаптивною пневматичною спортивною підвіскою з регульованою амортизацією, налаштованою спеціально для RS. Дорожній просвіт обох версій коливається до 90 міліметрів.
Топова модель серії також має нову технологію освітлення.
Як і оновлення продукту для Q8, найпотужніша модель серії тепер також використовує матричні світлодіодні фари. Опціонально доступні світлодіодні фари HD Matrix з лазерним світлом Audi як додаткове дальнє світло. Затемнений безель візуально відрізняє топову модель від базової.
Лазерне світло Audi діє як додаткове дальнє світло зі значно більшим радіусом дії. Будь-яка з п’яти цифрових денних ходових вогнів додає вражаючого вигляду. Є можливість вибрати підписи через MMI, одним із яких є дизайн картатого прапора, доступний виключно для RSQ8.
Вперше в RSQ8 використовуються повністю оцифровані OLED-ліхтарі з п’ятьма цифровими світловими підписами. У поєднанні з системами допомоги вони мають функцію індикації наближення для більшої безпеки на дорозі.
Спортивний від коліс до швів: варіанти обладнання.
Для екстер’єру доступний широкий асортимент нової фарби, включаючи три металеві варіанти: Sakhir Gold, Ascari Blue і Chili Red. На додаток до стандартного асортименту, Audi exclusive виконує запити клієнтів щодо індивідуальної обробки.
RSQ8 і RSQ8 performance відрізняються насамперед різними стандартними кольорами та матеріалами багатьох зовнішніх компонентів. У той час як зовнішні дзеркала, елементи переднього спойлера, оздоблення вікон і заднього дифузора завжди мають чорний колір на RSQ8, версія Performance має матово-сірі зовнішні дзеркала, елементи переднього спойлера та матово-сірий задній дифузор, а також усі інші обладнання в глянцевому чорному кольорі. Audi Sport GmbH також пропонує додатковий пакет для RSQ8 performance з усіма переліченими тут стандартними функціями RSQ8 у матовому карбоновому або глянцевому чорному кольорах.
Нові додаткові 23-дюймові легкосплавні диски з 6 Y-спицями та шини 295/35 надають оновленому RS Q8 2 вигляд, який помітно відрізняється від стандартних моделей серії. Вони також доступні за бажанням у чорному металіку, матовому неодимовому золоті, полірованому шовковому матовому сірому або полірованому чорному металіку. Обидві топові версії серії оснащені 22-дюймовими легкосплавними дисками з 10 спицями (295/40).
За колесами — гальмівна система RS з вентильованими композитними гальмівними дисками (420 міліметрів спереду, 370 міліметрів ззаду). Гальмівні супорти поставляються в стандартній комплектації чорного кольору. Вони також доступні з додатковим червоним покриттям і мають напис RS спереду та ззаду. На передній осі працює потужний 10-поршневий гальмівний супорт. Крім того, керамічні гальма RS забезпечують уповільнення. Доступні як опція для RSQ8, вони є стандартними для RSQ8 performance. Їх диски мають розміри 440 мм (передні) і 370 мм (задні). Гальмівна система RS у стандартній комплектації RS Q8 performance 1 поставляється сірого кольору. За бажанням він доступний у червоному або синьому кольорі.
Для салону доступні червоні, сірі або сині дизайнерські пакети RS. Синій пакет є ексклюзивним для RSQ8 performance. Лезо на центральній консолі, килимки, кермо та краї ременя безпеки мають червону або сіру контрастну строчку. Ремені безпеки повністю виконані в синьому кольорі Ocean Blue, що є особливою особливістю синього дизайнерського пакету RS. Кермо покрите алькантарою. Ручка важеля перемикання передач і бокова частина леза на центральній консолі покриті мікрофіброю Dinamica, яка виготовлена з перероблених ПЕТ-волокон.
Перфоровані спортивні сидіння зі стільниковою строчкою також мають контрастну строчку в обраному кольорі упаковки. Декоративні вставки для обох моделей доступні з матового шліфованого алюмінію з лінійним тисненням у сріблі, алюмінієвому кольорі Race Anthracite, матовому Carbon Twill або Grey Oak. В якості ще однієї ексклюзивної опції для RS Q8 performance 1 доступний шліфований чорний алюміній по діагоналі.
Новий RSQ8 performance був удостоєний титулу найшвидшого позашляховика на Північній трасі Нюрбургрингу під час його виходу на ринок.
Гонщик і пілот-розробник Френк Стіпплер подолав 20,832-кілометрову трасу в Ейфелі всього за 7:36,698 хвилини. Це більш ніж на дві секунди швидше, ніж попередній найшвидший автомобіль у класі SUV, позашляховиків, фургонів і пікапів, і майже на шість секунд швидше, ніж RS Q8 до оновлення продукту.
Збільшення потужності до 471 кВт (640 к.с.) і 850 Нм крутного моменту (змішана витрата палива в л/100 км: 13,4-12,8; змішані викиди CO 2 в г/км: 304-291; CO 2 клас: G), а також видатні компоненти шасі, що складаються з адаптивної пневматичної спортивної підвіски з контрольованою амортизацією та спеціальним налаштуванням RS, електромеханічної активної стабілізації крену (eAWS), повного рульового управління та спортивного диференціала quattro, значною мірою відповідали за час кола.
Новий RSQ8 performance доступний до замовлення в Україні з вересня 2024 року.