ЗАМОВЛЕННЯ НОВОГО AUDI Q6 E-TRON ВІДКРИТО
Електрична мобільність на новому рівні
Audi Q6 e-tron є першою серійною моделлю на платформі Premium Platform Electric (PPE) і, отже, є новим зразком для Vorsprung durch Technik. Нова модель не тільки характеризується вражаючою продуктивністю водіння та заряджання, але й встановлює стандарти щодо запасу ходу та ефективності. Екстер’єр характеризується потужним дизайном позашляховика з ідеальними пропорціями та вдосконаленими елементами, типовими для електромобілів від Audi. Нова філософія дизайну в інтер’єрі та новаторські технології, які дебютують у цій моделі, відкривають наступну главу електричної мобільності Audi і роблять Vorsprung durch Technik відчутним досвідом щодня.
Audi Q6 e-tron — це повністю електричний позашляховик у сегменті преміум-класу середнього розміру, який доповнює портфель моделей електричних позашляховиків Audi.
Завдяки довжині автомобіля 4771 мм, ширині 1939 мм без дзеркал і висоті 1648 мм, позашляховик пропонує максимальний простір, комфорт і, отже, придатність для повсякденного використання. використовувати. Колісна база 2899 мм забезпечує достатньо місця для ніг, особливо для другого ряду сидінь. З такими розмірами в Audi Q6 e-tron достатньо місця для п’яти пасажирів із багажем. Об’єм багажника: 526 літрів, багажник – 64 літри, 2400 кілограмів буксирувальної здатності з приводом quattro
Екстер’єр потужний, спортивний і має ідеальні пропорції. Співвідношення довгої колісної бази та дуже коротких звисів формує основу для яскравого, прогресивного дизайну SUV.
У серійному виробництві Audi Q6 e-tron нова філософія дизайну салону знайшла свій шлях. Відчуйте цифровість по-новому з новим дисплеєм і концепцією керування та повністю підключеним до мережі інтер’єром.
Потужні електродвигуни та нещодавно розроблена літій-іонна батарея із загальною ємністю 100 кВт-год (94,9 кВт-год нетто) не тільки забезпечують вражаюче прискорення, але й запас ходу до 625 кілометрів в Audi Q6 e-tron. quattro. Інновації в підвісці, рульовому керуванні та кузові забезпечують відчуття преміум-класу, характерне для Audi.
Завдяки технології 800 вольт і максимальній зарядній потужності до 270 кВт у стандартній комплектації Audi Q6 e-tron вирізняється короткими зупинками для зарядки. До 255 кілометрів можна зарядити за десять хвилин на відповідній зарядній станції (HPC). Рівень заряду (SoC) можна збільшити з 10 до 80 відсотків за 21 хвилину.
Нові технології, які вперше використовуються в Audi Q6 e-tron, і перспективна електронна архітектура оживляють Vorsprung durch Technik ("перевага завдяки технологіям"). Сума цих інновацій і сильних сторін створює характеристики, які виводять електричну мобільність Audi на новий рівень.
НАЙВАЖЛИВІШІ ФАКТИ ПРО НОВИЙ AUDI Q6 E-TRON
Особливості Audi Q6 e-tron
- Дизайн: потужний, динамічний дизайн позашляховика з елементами, що нагадують e-tron GT quattro, нова філософія дизайну в інтер’єрі з екологічними матеріалами.
- Запас ходу: найбільший запас ходу в модельному ряду Audi із запасом ходу понад 625 кілометрів ( 388 миль ) (Audi Q6 e-tron quattro 1 із запасом ходу 625 кілометрів згідно з WLTP)
- Ефективність: завдяки оптимізації загальної системи трансмісія на 30 відсотків ефективніша в порівнянні з моделями Audi e-tron першого покоління.
- Продуктивність: динамічне прискорення в усіх моделях і вражаючі 4,3 секунди від 0 до 100 км/год для моделі S (з використанням додаткової функції); підвіска втілює типову ДНК Audi
- Продуктивність заряджання: до 255 кілометрів ( 158 миль ) за 10 хвилин, зарядка від 10 до 80 відсотків заряду за 21 хвилину завдяки швидкій зарядці 270 кВт (стандарт), 800-вольтній архітектурі (можливе заряджання від банку - 2 x 400 вольт )
- Новітня технологія освітлення зі світовою прем’єрою активного цифрового світлового підпису та другого покоління цифрових OLED з комунікаційним освітленням
- Digital Stage: прогресивна та абсолютно нова концепція керування дисплеєм із новим панорамним дисплеєм Audi MMI та дисплеєм MMI для пасажирів, який вперше використовується в Audi, а також Audi Assistant зі штучним інтелектом, новий UX/UI (дизайн графічного інтерфейсу користувача) і проекційний дисплей доповненої реальності як центральні елементи нової концепції HMI
- Нова електронна архітектура: найкращий цифровий досвід, бездротові оновлення та оновлення, новітні функції Audi connect
- Типова модель Audi Q: висока щоденна практичність і функціональність завдяки 526 літрам об’єму багажного відділення, 64 літрам багажника, 25 літрам простору для речей у салоні, 2400 кілограмів буксирувальної здатності
Привід і рекуперація
- Високоінтегровані компоненти, компактна конструкція та оптимізоване власне виробництво
- Електродвигуни для ЗІЗ потребують приблизно на 30 відсотків менше місця для установки, ніж агрегати попередніх поколінь, вага зменшена приблизно на 20 відсотків
- Зосередьтеся на ефективності, акустиці та модульному дизайні (масштабований із широким спектром властивостей, особливо щодо продуктивності)
- Використання ASM (асинхронний двигун) на передній осі та PSM (синхронний двигун з постійними магнітами) на задній осі з різними довжинами та однаковими діаметрами
- Два рівні потужності (включно з Launch Control) на момент виходу на ринок:
- Audi Q6 e-tron quattro: системна потужність 285 кВт, розгін 0-100 км/год за 5,9 секунди;
- Audi SQ6 e-tron: потужність системи 380 кВт (з Launch Control), розгін 0-100 км/год за 4,3 секунди.
- Максимальна швидкість до 210 км/год, модель S до 230 км/год
- Значне підвищення максимальної ефективності та доступності: близько 95 відсотків усіх процесів гальмування охоплено рекуперацією
- Можлива потужність рекуперації до 220 кВт, індивідуальне керування рекуперацією, також можливе плавання
- Подальший розвиток інтелектуальної гальмівної системи (iBS): змішування гальм забезпечує добре контрольоване відчуття педалі з чітко визначеною та постійною точкою натискання, а також вперше змішування для конкретної осі
Акумулятор, зарядка та інтелектуальне керування температурою
- Повністю нова розроблена літій-іонна батарея має загальну ємність 100 кВт/год (нетто 94,9 кВт/год), що складається з дванадцяти модулів із 180 призматичними осередками (15 з’єднаних послідовно);
- Масштабована: базова версія високовольтної батареї з десятьма модулями та 150 осередками пропонує загальну ємність 83 кВт/год;
- Акумулятор краще інтегрований у аварійну конструкцію автомобіля та систему охолодження;
- Новий захист днища з волокнистого композитного матеріалу зменшує вагу і, таким чином, позитивно впливає на ефективність і запас ходу;
- Інтелектуальне керування температурою використовує дані з таймера відправлення, поведінки використання, прогресування маршруту або навігації, включаючи активне супроводження маршруту з плануванням зупинки підзарядки;
- Максимальна зарядна потужність до 270 кВт для заряджання постійним струмом забезпечує запас ходу до 255 кілометрів приблизно за десять хвилин;
- Приблизно 21 хвилини достатньо, щоб зарядити батарею HV від 10 до 80 відсотків під час зарядки HPC;
- Особливо зручно: заглушки зарядних портів з обох сторін можна відкрити електричним дотиком і MMI, і автоматично закрити, коли зарядний кабель від'єднано;
- Стандартне обладнання серії Q6 e-tron включає функцію Plug & Charge і покращений планувальник маршрутів e-tron.
Аеродинаміка
- Оптимізована концепція аеродинаміки зменшує опір і підвищує ефективність;
- Опір потоку: cw 0,28, фронтальна площа: 2,73 м2;
- Аеродинамічні заходи включають оптимізовані елементи кабіни, AirCurtains, регульований забір охолоджувального повітря, повністю закрите днище, яке веде до широкого дифузора, аеролопатки на колесах (в якості опції).
Світлотехніка
- Світова прем'єра активних цифрових світлових підписів для фар і задніх ліхтарів
- Друге покоління цифрових OLED-комбінованих задніх ліхтарів виводить дизайн освітлення, функціональність і безпеку на дорозі на новий рівень
- Зонне джерело світла не потребує додаткових відбивачів, світловодів чи іншої оптики
- Виявлення близькості розширено, щоб включити комунікаційне світло
- Вперше цифрові OLED задні ліхтарі можуть спілкуватися з безпосереднім оточенням (car-to-x)
- Цифрові задні ліхтарі OLED другого покоління відображають специфічні задні ліхтарі з попереджувальними символами на додаток до звичайної графіки задніх ліхтарів у критичних ситуаціях водіння або дорожнього руху
- Комунікаційний ліхтар також спеціальним підписом попереджає учасників дорожнього руху про наближення транспортного засобу ззаду
- Більше індивідуальності завдяки восьми цифровим світловим підписам для матричних світлодіодних фар і цифрових OLED-комбінованих задніх ліхтарів 2.0 через MMI та додаток myAudi;
- Пакети з цифровими світловими підписами також можна замовити після першої покупки автомобіля.
Анімація освітлення
Зовнішній дизайн
- Практично ідеальні пропорції з довгою колісною базою і короткими звисами;
- Еволюція дизайну Audi e-tron, створеного з e-tron GT quattro;
- Потужний, динамічний і типовий позашляховик Audi: об’єми закладають основу м’якої структури його форми, яка надає автомобілю скульптурний, майже органічний вигляд;
- Вертикальна передня частина з повністю закритою перевернутою рамою Singleframe відповідає мові дизайну, характерній для e-tron;
- Натягнутий і чітко промальований блістер quattro;
- Динамічно втягнута задня частина створює суміш спортивної елегантності та впевненості.
Дизайн інтер'єру
- Інтер’єр передає чіткі структури та створює домашню атмосферу, а тривимірні додатки створюють щедре відчуття простору;
- Потреби та побажання пасажирів і водіїв є відправною точкою при проєктуванні салону;
- "Softwrap" простягається від дверей через кабіну до центральної консолі та створює однорідну та обволікаючу атмосферу;
- Зони, орієнтовані на комфорт, підкреслені щедрими поверхнями та м’якими матеріалами;
- Точно спроєктовані робочі зони незмінно оздоблені високоякісним глянцевим чорним кольором;
- Елемент керування з чорним виглядом панелі інтегровано в ручку дверей водія та ідеально вписується в сучасний інтер’єр;
- Великий простір з місцем для п’яти осіб і висока корисність, характерна для SUV
25 літрів простору для зберігання в салоні, а також підстаканник на центральній консолі та місце для зарядки мобільного телефону.
- Багажник пропонує 526 літрів місця для зберігання, 64 літри місця для зберігання в багажнику під переднім капотом;
- Якщо заднє сидіння складено, простір для зберігання збільшується до 1529 літрів;
- Цифрова платформа з автономним панорамним дисплеєм Audi MMI (вигнутим) і дисплеєм MMI для пасажирів забезпечують чіткі структури та візуальну чіткість;
- Передовий проєкційний дисплей доповненої реальності доповнює віртуальну кабіну;
- Використання екологічно чистих матеріалів: у версії S line для Softwrap використовується тканина Elastic Melange, виготовлена з переробленого поліестеру.
Дисплей і концепція роботи
- Окремо стоячий панорамний дисплей Audi MMI із вигнутим дизайном і технологією OLED, що складається з 11,9-дюймового віртуального кокпіту Audi та 14,5-дюймового сенсорного дисплея MMI;
- Перший для Audi та унікальний у сегменті преміум-класу середнього розміру: додатковий 10,9-дюймовий дисплей MMI для пасажирів із режимом Active Privacy Mode;
- Опціонально доступний і значно вдосконалений проєкційний дисплей доповненої реальності показує відповідну інформацію, таку як швидкість, дорожні знаки, допомога та навігаційні символи; відображені елементи візуально плавають на відстані до 200 метрів і безпосередньо взаємодіють з елементами навколишнього середовища;
- Вікно перегляду контенту доповненої реальності відповідає діагоналі навколо 88 дюймів;
- Голосове керування відіграє ключову роль у новій концепції дисплея та управління «Audi Assistant» глибоко інтегрований в автомобіль і є самонавчальною системою:
- Контекстна інформація використовується для пропозиції ситуаційних і проактивних функцій для активації на основі цих даних;
- розпізнаються інтелектуальні процедури (повторювані операційні послідовності), такі як використання системи кондиціонування повітря на сидіннях за певних зовнішніх температур;
- інтелектуальні списки (наприклад, списки викликів) розпізнає більше 800 голосових команд;
- голосові команди також виводяться на дисплей (принцип «Дивіться, що ви говорите»);
- світло взаємодії також забезпечує візуалізацію.
- Інтелектуальний помічник представлений на «Інформаційній панелі Audi Assistant»;
- Динамічний інтерактивний ліхтар (IAL) як частина пакету зовнішнього освітлення, а також підтримує взаємодію автомобіля з пасажирами.
Інформаційно-розважальні та цифрові послуги
- Нова інформаційно-розважальна система з операційною системою Android Automotive;
- Покращені та нові послуги від Audi connect;
- Магазин сторонніх додатків, інтегрованих у автомобіль, дозволяє використовувати їх безпосередньо на дисплеї автомобіля;
- Функції на вимогу: можливе подальше розширення функцій автомобіля в області світла та звуку (нове);
- Audi Q6 e-tron є першою моделлю Audi, яка оснащена новою розробкою Audi phone box для швидкої індукційної зарядки: смартфони можуть забезпечуватися потужністю до 15 Вт через стандарт Qi; до 4 зарядних розеток USB-C із зарядною потужністю до 100 Вт;
- Інтерфейс смартфона Audi забезпечує Apple CarPlay і Android Auto, а отже, знайоме середовище смартфона в автомобілі.
Системи допомоги
На момент виходу на ринок доступні різні пакети: Tech, Tech Pro, Tech Plus.
- Завдяки адаптивному асистенту водіння Q6 e-tron використовує дані карт високої роздільної здатності, а також дані з потоку інших транспортних засобів, обчислені в хмарі, щоб значно покращити поведінку Q6 e-tron під час водіння; також підтримує прискорення, підтримку швидкості та дистанції, а також орієнтування по смузі руху;
- Emergency Assist реагує на відсутність активності водія, впливаючи на водія візуально, акустично та тактильно. Якщо реакції немає, автомобіль гальмує і зупиняється;
- Park Assist plus дозволяє без зусиль паркувати Q6 e-tron; автомобіль піклується про систему керування, прискорення, гальмування та паркування;
- Обмеження швидкості автоматично регулює максимальну швидкість на основі даних карти, що зберігаються в системі, і розпізнавання дорожніх знаків на основі камери;
- Active Front Assist включає такі функції: Turn Assist, Evasion Assist, Emergency Brake Assist, Front Cross Traffic Assist;
- Допоміжні гальма повороту в разі неминучого зіткнення на перехресті, якщо водій вчасно не відреагує;
- Асистент ухилення надає підтримку в критичних ситуаціях, якщо водій не зреагував вчасно;
- Система екстреного гальмування попереджає про неминуче зіткнення та екстрено гальмує, якщо людина раптово виходить на дорогу або автомобіль попереду різко гальмує; асистент працює в діапазоні швидкостей від 0 км/год до максимальної швидкості Q6 e-tron;
- Асистент поперечного руху спереду виявляє критичний поперечний рух і попереджає водіїв візуально та акустично.
Шасі та рульове управління
- Нова передня вісь із покращеним керуванням забезпечує оптимальне зчеплення з дорогою та динаміку водіння;
- В Audi вперше використовується: стандартна підвіска з пасивною системою амортизації (Frequency Selective Damping) для більшого комфорту їзди;
- Адаптивна пневматична підвіска доступна як опція, більш спортивне налаштування для моделі S;
- Різні розміри електродвигунів на задній і передній осях дозволяють розподіляти крутний момент із зсувом назад навіть при повному навантаженні;
- Ширші шини на задній осі у великих розмірах сприяють розподілу ваги ззаду;
- Точно визначена філософія налаштування шасі (ДНК Audi) завжди застосовна: безпечне, впевнене та гармонійне водіння – у будь-якій ситуації водіння, на будь-якій поверхні.
З радістю готові надати додаткову інформацію та відповісти на Ваші запитання.
Микола Бистрицький
Анна Пасека
Чекаємо Вас за адресою:
м.Хмельницький, Проспект Миру 101/2
Або телефонуйте за номером:
(0382) 785 000
+38 067 2 785 005