Світ Ауді
18.05.2021

«Ми живемо в розмаїтті»

Разом під прапором різноманітності: співробітники Audi відзначають Європейський місяць різноманітності.
Audi

       Audi впровадила комплексне управління різноманітністю з 2017 року, щоб вдихнути в життя основну ідею групи «Ми живемо в розмаїтті».


       Сюди входять навчальні курси по несвідомій упередженості, набори інструментів для інклюзивного лідерства і процесів рівних можливостей, а також співпраця з зовнішніми ініціативами по просуванню різноманітності.
Це зобов'язання приносить свої плоди: наприклад, компанія вже навчила близько 10 000 співробітників і менеджерів / керівників по темах, пов'язаних з різноманітністю.

       Чотири мережі різноманітності були створені з метою представлення інтересів жінок, батьків, гомосексуалістів і міжнародних співробітників Audi. Вони готують більшість кампаній з нагоди Дня німецької різноманітності Charta der Vielfalt eV (18 травня). Їх палітра простягається від загадкових прогулянок і цифрових форматів розмов до корисних порад щодо суміщення роботи та сімейного життя.

       «Ініціатива за різноманітністю, продемонстрована персоналом, отримала величезний імпульс, зокрема, під час пандемії», - каже Сабіна Маасс, член правління з персоналу та організації AUDI AG. «Це дає нам як компанії величезну додану вартість і показує зміни в культурі Audi, що відбуваються наразі».

       Щоб ще більше використовувати потенціал індивідуальності та максимально використовувати чинні відмінності точок зору в Audi Group, з 2019 року бренд поступово впроваджує управління різноманітністю у всьому світі.


       Первинною метою було призначення співробітників з питань різноманітності та відкритості у відповідних дочірніх компаніях. Тепер у нас є спеціальні співробітники за різноманітністю, що працюють в офісах в Брюсселі, Сан-Хосе-Чьяпа і Дьере, а також в італійських дочірніх компаніях Audi Lamborghini, Ducati та Italdesign. «Різноманітність може виступати вирішальним елементом в контексті трансформації, одночасно створюючи для нас серйозні проблеми», - каже Сабіна Маасс. «Вирішальний фактор успіху щодо інклюзії - це залучення всіх в рівній мірі та ставлення до всіх як до рівних». 

      Офіцери з питань різноманітності в представництвах Audi по всьому світу мають намір використовувати Європейський місяць різноманітності, вперше проголошений Європейською комісією, щоб поділитися своїми стимулами та ідеями про різноманітність.


       Наприклад, на заводі в Брюсселі пофарбований у кольори веселки Audi e-tron несе в собі послання про різноманітність всього заводу. Жінки-інженери розкажуть про свої успіхи в дочірньої компанії Audi Italdesign, а обрані гості розкажуть про силу різноманітності в Lamborghini. Водночас віддані учасники програми всесвітньої різноманітності запустять комплексні інформаційні пропозиції та кампанії в соціальних мережах. Починаючи з 25 травня співробітники з міжнародної різноманітності будуть публічно ділитися своєю особистою мотивацією та цілями своєї роботи на сайті audi.com.

       Розширення міжнародної різноманітності буде продовжено у 2021 році. Бренд Audi представлений приблизно в ста країнах. Різноманітність і інклюзивність стають все більш важливою темою для світових торгових компаній. В цілому в усьому світі сімейство Audi налічує близько 87 000 співробітників. Тільки на двох німецьких підприємствах в Інгольштадті та Неккарзульмі працюють люди з приблизно ста країн.