Новини від Audi
29.03.2021

Програма Audi CO₂ : екологічний алюміній для коліс Audi e-tron GT

AUDI AG систематично продовжує свою програму CO₂ в ланцюжку постачання і, як наслідок, вже скорочує викиди CO₂ деталей, використовуваних в моделях Audi на етапі виробництва.
e-tron GT

      В рамках проєкту компанія закуповує для Audi e-tron GT 20-дюймові колеса з алюмінію з низьким рівнем викидів CO₂, що поставляється Alcoa виробнику коліс RONAL GROUP.

      Alcoa поставляє алюміній для пілотного проєкту Audi з власного інноваційного процесу плавки, при якому замість вуглекислого газу виділяється кисень. Спільне підприємство ELYSIS зараз розвиває цей процес. Технологія плавки ELYSIS, яка в цей час доводиться до комерційного рівня з дослідженнями в США і Канаді, не викликає прямих викидів CO₂ в порівнянні з традиційним процесом, використовуваним для виробництва алюмінію. Спільне підприємство використовує так званий інертний анод, який замінює вугільні аноди, які традиційно використовуються під час електролізу, який використовується для виробництва первинного алюмінію. Інертний анод розчиняється в електроліті в умовах, отриманих при електролізі.

      Для виробництва коліс Audi Alcoa поставляє RONAL GROUP суміш металу, отриманого методом ELYSIS, і власного низкоуглеродистого алюмінію Alcoa. 20-дюймові диски з алюмінієвого сплаву від RONAL GROUP використовуються в якості додаткового обладнання для цієї моделі та виробляються з використанням технології формування для оптимізації ваги. Спеціальна конструкція обода в формі пропелера покращує аеродинамічні властивості при русі. Встановлені лопаті мають товщину всього два-три міліметри, значною мірою закривають колеса і, таким чином, допомагають забезпечити високу аеродинамічну ефективність.

      Audi e-tron GT був розроблений спеціально для забезпечення спортивності та ефективності, а його коефіцієнт аеродинамічного опору становить 0,24. Це відмінне значення робить значний внесок в запас ходу до 488 або 472 кілометрів (згідно WLTP). Audi e-tron GT - перший електромобіль Audi, який буде побудований на заводі Böllinger Höfe в Неккарзульмі в Німеччині. Майданчик забезпечується відновлюваною енергією з 2020 року. З початку серійного виробництва e-tron GT, комбінована теплоелектростанція, що працює на біогазі, поставляє тепло, необхідне для виробництва в Böllinger Höfe. Audi використовує вуглецеві кредити в рамках сертифікованих проєктів із захисту клімату, щоб компенсувати викиди CO₂, яких в цей час неможливо уникнути за допомогою поновлюваних джерел енергії.

      RONAL GROUP виробляє диски на своєму підприємстві в Ландау, використовуючи 100-відсоткову екологічно чисту електроенергію, і компенсує споживання тепла шляхом компенсації. Audi, Alcoa і RONAL GROUP є учасниками ініціативи щодо захисту алюмінію (ASI). На початку року AUDI AG стала першим виробником автомобілів, який отримав сертифікат «ланцюжка постачання» від ASI, що підтверджує, що компанія працює з алюмінієм екологічно раціонально, беручи до уваги принципи ділової етики, екології та облік соціальних аспектів.

      У 2018 році Audi ініціювала «Програму CO₂ в ланцюжку постачання» з метою послідовної декарбонізації свого ланцюжка постачання. Програма вже допомагає скоротити викиди CO₂ в виробничих процесах на стадії виробництва для кожного виробленого автомобіля. «Алюміній знаходиться в центрі уваги нашої програми CO₂, тому що виробництво цього матеріалу вимагає великих витрат енергії. Алюміній вже призвів до значних викидів CO₂ в процесі видобутку, ще до того, як він потрапив в Audi. Тому ми активно шукаємо інноваційні процеси, які допоможуть знизити викиди CO₂. Процес, створений ELYSIS, є багатонадійною, тому що він вже набирає чинності на етапі обробки сировини », - каже Марко Філіппі, керівник відділу стратегії закупівель. «Такі інновації дозволяють нам підвищити нашу стійкість в ланцюжку постачання і забезпечити доставлення наших моделей споживачам з меншим вуглецевим слідом»